پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برای وبلاگ نویسان اینده نگر
نوشته شده در سه شنبه 5 خرداد 1394
بازدید : 581
نویسنده : حسین

سلام

امروز میخوام برنامه ای رو براتون معرفی کنم که به صورت کاملا حساب شده بازدید وبلاگ های شما را افزایش میدهد

روش کار این برنامه به این صورت هست که شما بعد از  دانلود برنامه و باز کردن برنامه در قسمت بالای برنامه ادرس سایت خود را وارد میکنید بعد از وارد کردن ادرس سایت اتان برنامه به سرعت با گرفتن ای پی های موجود در نت ایران و هدایت ان ها به وبلاگ شما باعث بالا رفتن بازدید وبلاگ شما میشود

 

نمونه کار برنامه به وبلاگ زیر برید و مقدار بازدید این وبلاگ را ببینید ورودی های گوگل و ای پی های این سایت را مشاهده کنید این امار برای امروز هست

 

آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 8282
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 791
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 2638
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 8282
بازدید ماه بازدید ماه : 16001
بازدید سال بازدید سال : 16001
بازدید کلی بازدید کلی : 16001


کلیک کنید

 

این برنامه بصورت هدفمند باعث بالا رفتن رتبه شما پس از چند روز در گوگل و الکسا می شود بدون نیاز به پرداخت پول های اضافی به سایت های تبلیغاتی

امروزه بیشتر انجمن ها و سایت ها از برنامه های مشابه استفاده میکنند و به رتبه های بالا میرسند

اگر تمایل به افزایش بازدید وب خودتان دارید دست بکار شوید و هرچه زودتر فعالیت خود را با این برنامه اغاز کنید

 

 ما در زیر به شما دو برنامه را معرفی میکنیم با انتخاب خودتان هر کدام را که خواستید دانلود کنید

 

 

 

 

ایا میخواهید برای همیشه بازدیدهایتان بالا باشد بالای 5000هزار بازدید روزانه

با استفاده از این نرم افزار می توانید به وبلاگ خود تا ساعتی  هزار بازدید بفرستید و شاهد افزایش رتبه السکا و گوگل خود در مدت زمانی کوتاه باشید

این نرم افزار صد در صد تست شده می باشد

 

دانلود - 9000 تومان

 

 

 

 

امروز نرم افزار فوق العاده ای در زمینه ارسال بازدید برای شما گذاشته ایم.این نرم افزار  توسط یک برنامه نویس چینی نوشته شده است. و کاملا در رتبه الکسا و وبگذر اثر دارد.و تست شده است.ما یکی بلاگ بیهوده و بدون مصرف و مطلب درست کرده ایم بازدید ها توسط وبگذر ثبت شدند و الکسا هم 60 هزار تا پایین آمد.که این خیلی عالی است

دانلود - 7000 تومان

:: موضوعات مرتبط: آزاد راه گمشده , ,



یگان «۸۲۰۰» اسرائیل
نوشته شده در دو شنبه 4 خرداد 1394
بازدید : 567
نویسنده : حسین

 

 

http://masaf.ir/images/%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%C2%AB8200%C2%BB%20%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%85-shia%20muslim-23966.jpg

 

 

یگان «۸۲۰۰» اسرائیل یک واحد نظامی برای جاسوسی در فضای مجازی است که ماموریت آن به رصد کردن، شنود و تهیه عکس و تصویر و پارازیت در فضای مجازی تقسیم می‌شود.

 

 اسرائیل در نظر دارد به منظور کنترل و رصد هرگونه تحرک و تماس فعالان فلسطینی تمام خطوط تلفن و سیستم‌های ارتباطی غزه را تحت کنترل درآورد.

در این میان اسرائیل در چارچوب جنگ تمام عیار روانی علیه عرب‌ها و مسلمانان از هیچ کاری فروگذار نیست تا جایی که کابینه این رژیم ارتش و نهادهای امنیتی را برای تعقیب عرب‌ها در هر نقطه‌ای و با هر وسیله‌ای تشویق و حمایت می‌کند.

با توجه به اینکه عصرکنونی عصر شبکه های ارتباطات اجتماعی است، تل آویو تمام تلاش خود را برای ایجاد دو دستگی بین عربها به کار می گیرد تا بذر فتنه و تفرقه را بین آنان به ثمر بنشاند.

در همین چارچوب یگان 8200 وابسته به مرکز اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل که از پیشرفته ترین یگان های ارتش از نظر فنی و تکنولوژی به شمار می آیند و در جنگ های سایبری تلاش های گسترده ای دارند، نقش اصلی را ایفا می کند.

از زمان تاسیس این یگان هزارن نفر از نخبگان اسرائیلی به آن ملحق شده اند و فعالیت آن مبتنی بر تضمین برتری اسرائیل در فضای مجازی  از طریق عملیات دفاعی وهجومی سایبری است.

به نوشته پایگاه دیفنس نیوز  (Defense News) اسرائیل از سال 2003 تا کنون هزاران نفر از دانش آموزان دبیرستان‌ها را در این یگان به کار گرفته است؛ کاری که در آن زمان سرو صدای زیادی در مورد دلیل جذب این تعداد نیرو و ماهیت ماموریتی که به آنان داده می شود، ایجاد کرد.

با این حال این موضوع همچنان مبهم باقی ماند و رسانه‌های اسرائیلی از کنکاش در این خصوص منع شدند تا اینکه در پایان سال گذشته میلادی اطلاعاتی در مورد این یگان درز کرد.

این اطلاعات حاکی از این بود، کسانی که به یگان مزبور جذب شده اند، برای رواج اندیشه های صهیونیستی و نفوذ در جهان عرب و مسموم کردن فرهنگ و تفکرات آنان و نیز ضربه زدن به ارزش های اخلاقی و انسانی وعقیدتی آنان بزرگترین ارتش سایبری را تشکیل داده و به منظور تکاپو و تحرک کاملا آزادانه این افراد فضایی از سایت های اجتماعی و صفحه ای اینترنتی برای آنان فراهم شده است.

این در حالی است که هزاران نفر از اعضای دیگر این یگان در سکوت مشغول ایجاد فتنه و شایعه پراکنی بوده و فعالان و چهره های فرهنگی را هدف قرار می دهند و در تلاش برای شعله ور کردن آتش فتنه‌های مذهبی هستند و در مقابل می‌کوشند چهره گروه‌های افراطی و اقدامات جاسوسی را خوب جلوه دهند.

مشکل این است که هنوز فعالیت خطرناک این یگان بی پاسخ مانده است و هیچ گونه واکنش عربی برای جلوگیری از فعالیت ویرانگر آن صورت نگرفته است.

این یگان برای جاسوسی در فضای مجازی نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای دارد تا جایی که «اوری ساگی» ژنرال بازنشسته و رئیس سابق مرکز اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل ضمن اعتراف به فعالیت این یگان آن را از مهم ترین یگان های اطلاعاتی ارتش برشمرد.

به گفته وی اهداف یگان 8200 اسرائیل مشارکت در ارائه اطلاعات جاسوسی است که توسط شبکه هایی که مزدوران آن را اداره می‌کنند، تامین می‌شود.

فعالیت این یگان به سه شکل صورت می‌گیرد:

1 ـ رصد کردن

2 ـ شنود

3ـ تهیه عکس و تصویر و ایجاد پارازیت

و ناگفته پیداست که این شیوه فعالیت به وسایل فنی پیشرفته ای نیاز دارد از همین رو مجتمع صنایع نظامی اسرائیل به طور اختصاصی سیستم های الکتریکی را طبق سفارش فرماندهان این یگان تجهیز کرده و توسعه می‌دهد.

یک منبع امنیتی اسرائیلی نیز در این باره گفت، یگان مزبور از هواپیماهای بدون سرنشین استفاه می کند و در تمام عملیات ترور در کرانه باختری و غزه از این نوع هواپیماها استفاده شد؛ زیرا از آن برای تسهیل ماموریت نیروهای پیاده نظام ارتش قبل از یورش به فلسطین و در جریان حمله استفاده می‌شود.

همچنین ارتش اسرائیل این یگان را مکلف کرد که اقدمات لازم را برای پی بردن به اوضاع جاری در غزه انجام دهد و در همین راستا سیستم های دیجیتالی برای جاسوسی در غزه کار گذاشته شد تا گروههای فلسطینی و به عبارت بهتر فعالیت های آنان به طور مداوم تحت نظارت و کنترل ارتش اسرائیل قرار بگیرند و هر گونه اطلاعات در این خصوص به طور مستقیم به مرکز امنیت در تل آویو منتقل شود.

همچنین اسرائیل در نظر دارد تمام خطوط تلفن و سیستم های ارتباطی در غزه را تحت کنترل و نظارت داشته باشد به گونه ای که نهادهای امنیتی اسرائیلی بتوانند تحرکات و تماس‌های فعالان فلسطین را رصد کنند.

در مقابل حزب الله نیز با وجود اینکه گروهی کوچک بوده و تعداد رزمندگان آن نسبتا اندک است، نمونه موفق جنگ روانی در لبنان به شمار می آید، زیرا توانست بدون تکیه به نیروهای پیاده نظام و یا نیروی هوایی و یا ناوگان دریایی اراده خود را بر رژیمی که قوی ترین ارتش منطقه را در اختیار دارد، تحمیل کند.

به عبارت بهتر حزب الله با تکیه بر آگاهی فرهنگی و با کمک نیروهای مستقر خود در منطقه توانست به میزان زیادی در انتقال پیام مثبت به رسانه ها موفق عمل کرده و روابط اجتماعی خوبی برقرار کند و از وسایل ارتباطی متعددی بهره مند شود از جمله اینکه پیام آن به اسرائیل تاکید بر ادامه مبارزه و آمادگی همیشگی برای جانفشانی است.

علاوه بر این راهبرد حزب الله اعمال فشار بر مراجع تصمیم گیر اسرائیل است و در این خصوص به گونه ای عمل می کند که شهروندان اسرائیلی رهبران خود را تحت فشار قرار دهند که نمونه آن پخش تصاویر حمله به غیرنظامیان از سوی اسرائیل بود که در سراسر جهان منتشر شد.

این شیوه جدیدی در مدیریت نبرد است که حزب الله با استفاده از آن به دست قوی در میدان رویارویی با اسرائیل تبدیل شده است.

منبع: روزنامه رای الیوم


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: یگان «8200» اسرائیل را بهتر بشناسیم shia muslim ,



5000هزار بازدید روزانه
نوشته شده در جمعه 1 خرداد 1394
بازدید : 1493
نویسنده : حسین

ایا میخواهید برای همیشه بازدیدهایتان بالا باشد بالای 5000هزار بازدید روزانه

با استفاده از این نرم افزار می توانید به وبلاگ خود تا ساعتی  هزار بازدید بفرستید و شاهد افزایش رتبه السکا و گوگل خود در مدت زمانی کوتاه باشید

این نرم افزار صد در صد تست شده می باشد  قیمت واقعی این برنامه چند ملیون تومان هست

دانلود - 9000 تومان
 

:: برچسب‌ها: 5000هزار بازدید روزانه ,



باسرعت به سمت پول بروید
نوشته شده در جمعه 1 خرداد 1394
بازدید : 597
نویسنده : حسین

تضمین 100 درصدی کسب درامد با رعایت اصول داخل کتاب

 

با سلام خدمت شما دوستان عزیز , من قصد دارم بر طبق تجربه های 2 ساله ی خودم در زمینه ی کسب درآمد آموزشهایی رو به شما دوستان عزیز که تازه پا به عرصه ی کسب درآمد از اینترنت گذاشته اید بدم. دوستان توجه داشته باشید که در عصر ارتباطات امروز نباید به شکل قدیم فکر کرد و همیشه این روشهارو دست کم گرفت امروزه درآمدهای کلانی از این دهکده ی جهانی به دست کاربران آن میرسد که بعضی او قات باور رقم های به دست آمده کمی مشکل است. نه تنها در کشورهای خارجی بلکه در ایران نیز جهش الکترونیکی بزرگ با سرعت نور در حال پیشرفت است و کودک نو پایی که در کشورمان تلاش میکند تا بایستد نیازمند کمی تلاش و پشتکار است. از این رو دست کم گرفتن این گنج بزرگ کم ی بیخردانه به نظر میرسد. امروزه دیگه لازم نیست مثل چندین سال پیش ما یک مغازه داشته باشیم تا بتوانیم یک فروشنده به حساب بیاییم و به سودهای کوچک آن بسنده کنیم و نهایت تلاشمان جذب بازار شهر خودمان باشد. این حق ماست که بتوانیم ک ا لای خودمان را به تمام کشور معرف ی کنیم و با بازار روز کشور پیش برویم و در نتیجه آینده ای بهتر رو برای خودمان رقم بزنیم. من به شما مژده میدهم که امروزه به صورت رایگان میتوان کسب درامد کرد حتی نیاز به کوچک ترین چیز ندارید همین که دارید این مقاله را مطالعه میکنید اولین نیاز ممکن برای هر کس است و شما ت ن ها به یک کامپیوتر و یک ایمیل و یک خط اینترنت نیاز دارید , که به نظر میرسه همه ی این لوازم را دارید. دومین لازمه ی این راه پر فراز و نشیب کمی اراده و ایمان است , ایمان به این که شما هم میتوانید . چرا شما فکر میکنید دیگران خوش شانس تر از شم ا هس تند؟ به نظر من شما هم خوش شانس هستید چون در زمان بسیار مناسبی با این مهم آشنا شدید و قراره که پا به عرصه ی مبارزه ی الکترونیکی برای موفقیت بگذارید. دوستان عزیز این روشها حاصل دو سال کار بی وقفه ی من بوده و برای باور کردن شما فیشهای دریافت پولهام رو برای ش م ا به ن مایش می گذارم . پس به من اعتماد کنید و همراه من باشید. شما تنها به 2 تا 3 ساعت کار در روز احتیاج دارید. اولین کار برای شروع کسب درآمد اینترنتی جمع کردن کمی سرمایه برای شروع کار بزرگمان است. نه نه اشتباه نکنید منظورم از جیب خودتان نبود , منظورم پولهای ی ایست که قراره ما از سایتهای کیب درآمد بگیریم.

دانلود - 50000 تومان

:: موضوعات مرتبط: آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد , شغل مناسب , استفاده از استعدادهایتان , پول سازی , گاو صندوق اینترنت ,



کتاب های برتر سال
نوشته شده در جمعه 1 خرداد 1394
بازدید : 619
نویسنده : حسین

  ریشه ضرب المثل های فارسی و معنای آنها

دانلود - 3000 تومان
 

 راز فرعون گمشده

 

دانلود - 3000 تومان
 

رزم آور نور یک انسان عادی است. هرکسی می تواند رزم آور نور باشد. کافی است نبرد نیک را بشناسد و مطابق آیین، مبارزه زندگی اش را در پیش بگیرد.

این کتاب آیین رزم آور نور را برای همگان می گشاید.کتاب راهنمای رزم آور نور مشتمل بر مجموعه ای از اندیشه های فلسفی و قصه هایی است که قلب سالکان را در هرجای دنیا به وجد می آورد. رزم آور نور روزگارش را به ایفای نقشی که دیگران برایش در نظر گرفته اند، نمی گذراند. رزم آور نور وقتش را با توجه به تحریکات دیگران تلف نمی کند، او سرنوشتی دارد که باید تحقق ببخشد.

رزم آور نور نقص های خودش را می شناسد، اما فضایلش را هم می شناسد. او همیشه بهترین تلاشش را می کند و از دیگران هم همین انتظار را دارد. کتاب راهنمای رزم آور نور دعوتی است برای همه ما، تا رویایمان را زندگی کنیم، عدم قطعیت را در آغوش بکشیم، و به استقبال سرنوشت  یگانه مان برویم.

پائولو کوئلیو با سبک منحصر به فردش به ما کمک می کند تا رزم آور نور درونمان را کشف کنیم، راهی راه رزم آور شویم، کسی که قدردان زنده بودنش است، شکست را می ‍پذیرد و می خواهد همانی باشد که خودش می خواهد.

دانلود - 3000 تومان
 

مزرعه حیوانات یکی از وجوه تمثیل (داستان رمزی) است که اصطلاحا "افسانه ی حیوانات"  نام دارد.جورج اورول اثر خودش را "قصه ی پریان" نامیده است.تا پیش از این اثر داستانهای منقول از زبان چرندگان و پرندگا در ادی غرب روایت کوتاهی اعم از منظوم و منثور بوده است.

از قبیل حکایات منتسب به ازوپ و حکایات لافونتن . منتها اورول این نوع را بسط میدهد و بصورت هزل یکدستی در می آورد که آماج آن اوضاع و احوال سیاسی و اجتماعی نیمه اول قرن بیستم است و خاصه انقلاب اکتبر روسیه. به رغم این سخن شاید بتوان گفت که اورول هدف گسترده تری در نظر داشته است.

دانلود - 800 تومان
 

داستان های محشر هزار یک شب با ظاهری جدید و زیبا

 

«هزار و یک شب» مجموعه داستانی شیرینی است که در برگیرنده ی ویژگی های روحی مبنای اخلاقی باورها رویاها و تخیلات اقوام مشرق زمین. ریشه ی این قصه ها را باید در ادبیات ایران باستان و به احتمال بسیار در تاریخ هخامنشیان جست. هرچند این قصه ها در دوره های گوناگون تاریخی و به تناسب نیازها و مقتضیات گوناگون تغیرات بسیاری یافته هنوز هم رنگ و بوی اسطوره های ملت های مشرق زمین به ویژه قوم آریایی ساکن در سرزمین ایران در بسیاری از آنها وجود دارد و هنوز هم در ذهن جهان و جهانیان دنیای رنگ در رنگ این قصه ها یادآور پیشینه ی تاریخی این کتاب به یادماندنی است.

دانلود - 800 تومان
 

این رمان استثنایی را از دست ندهید فقط 700 تومان

 

کتاب ارباب و نوکر (بنده) از سری کتاب های نوشته شده توسط لئو نیکلایویچ تولستوی میباشد.تولستوی یکی از مشهورترین نویسندگان و بزرگ‌ترین شخصیت‌های تاریخ روسیه است. رمان‌های جنگ و صلح و آنا کارنینا جایگاه او را در بالاترین رده ی ادبیات داستانی جهان تثبیت کرده‌اند. لئو نیکلایوویچ تولستوی به‌حدی در کشورش مشهور و محبوب است که اخیرأ سکه ی طلای یادبودی به‌احترام وی ضرب شده‌است. تولستوی به رغم شهرت و محبوبیتی که با انتشار آثارش کسب کرد، زندگی خود را به شدت تغییر داد و به ساده زیستن روی آورد.

دانلود - 700 تومان
 

با خواندن این کتاب قادر به نوشتن اولین برنامه اندرویدی خود هستید

دانلود - 7000 تومان
 

 زندگی نامه و داستانهایی از کوروش بزرگ

دانلود - 4300 تومان
 

 کاش یک زن نبودم

دانلود - 3000 تومان
 

 مجموعه اشعار سهراب سپهری

دانلود - 3000 تومان
 

حقیقت ذوالقرنین

دانلود - 3000 تومان
 

این کتاب به معرفی و شرح حال نویسندگان و شاعران و بزرگان ادبیات ایران و جهان و برخی آثار برگزیده ی آنان می پردازد . و این دفتر تقدیم به تمامی مشتاقان و شیفت گان کتاب و کتابخوانی ، بخصوص دلباخت گان ادبیات گرانمایه و بسیار غنی سرزمین عزیزمان ایران و جهان . باشد که مورد قبول خداوند و مردمان فرهیخته کشورم و تمام فارسی زبانان در تمام پهنه گیتی قرار گیرد .

دانلود - 4500 تومان
 

کتاب لیدی ال نوشته رومن گاری

102 صفحه

ترجمه به فارسی

دانلود - 3000 تومان
 

پروژه تصحیح چند واژه­ ی نادرست و بررسی واژه­ هایی کمیاب در فرائد السلوک - قالب ورد (43 صفحه)

چکیده

فرائد السلوک از آثار منثور فارسی است که آن را مؤلفی ناشناخته در آغاز سده هفتم به سبک فنی نگاشته است. این کتاب را، میرزا عبدالوهاب نورانی وصال و غلامرضا افراسیابی در سال (1368 هـ. ق) تصحیح و منتشر کردند. پس از انتشار کتاب، مقالاتی راجع به پاره‌ای از لغزش‌ها و اغلاط کتاب نوشته شده. به‌جز اغلاط برشمرده شده در آن مقالات، در فرائد السلوک لغزش‌هایی است که در این مقاله بدان می‌پردازیم. علاوه بر این، چند واژه کمیاب که در فرهنگ‌های فارسی مدخل نشده است، مانند درخت عادی، زخم گوشت و ... یا به معنی خاصی در این متن به کار رفته که در فرهنگ­ها مضبوط نیست، بررسی شده است.

هدف نگارنده از نگارش این مقاله آن است که متن فرائد السلوک پاکیزه و به دور از هر لغزشی در چاپ‌های بعدی، در اختیار خوانندگان و پژوهشگران قرار گیرد. تصحیح اغلاط بر اساس تأمل در مضمون عبارات و قراین درون متنی و سبک‌ شناسی کتاب صورت گرفته است. نتیجه­ی بررسی واژه‌های کمیاب کتاب آن است که در فرائد السلوک واژه‌هایی هست که بایسته است در لغت نامه‌های فارسی مدخل شوند و یا معنی خاص آن‌ها ضبط گردد. ضبط این واژه‌ها به غنای گنجینه­ی واژه‌های زبان فارسی می‌افزاید.

واژه­ های کلیدی: فرائد السلوک، اغلاط، تصحیح ، واژ­ه­ های کمیاب

دانلود - 10000 تومان
 

تعداد صفحات : 28 صفحه

جلال الدین محمد درششم ربیع الاول سال 604 هجري درشهربلخ تولد یافت. سبب شهرت او به رومی ومولاناي روم، طول اقامتش و وفاتش درشهرقونیه ازبلاد روم بوده است. بنابه نوشته تذکره نویسان وي درهنگامی که پدرش بهاءالدین از بلخ هجرت می کرد پنجساله بود. اگر تاریخ عزیمت بهاءالدین رااز بلخ در سال 617 هجري بدانیم، سن جلال الدین محمد درآن هنگام قریب سیزده سال بوده است. جلال الدین در بین راه در نیشابور به خدمت شیخ عطار رسید و مدت کوتاهی درك محضر آن عارف بزرگ را کرد.

دانلود - 2800 تومان
 

تعداد صفحات : 35 صفحه

اشاره:
عنوان ادبیات پایداري معمولاً به آثاري اطلاق می شود که تحت تأثیر شرایطی چون اختناق و استبداد داخلی، نبود آزادیهاي فردي و اجتماعی، قانون گریزي و قانون ستیزي با پایگاههاي قدرت، غصب قدرت و سرزمین و سرمایه هاي ملی و فردي و... شکل می گیرند .بنابراین جان مایۀ این آثار با بیداد داخلی یا تجاوز بیرونی در همۀ حوزه هاي سیاسی، فرهنگی، اقتصادي و اجتماعی و ایستادگی در برابر جریانهاي ضد آزادي است.

دانلود - 3500 تومان
 

موضوع : عرفان در نظر شاعران

تعداد صفحات : 64

این مطلب در مورد عرفان در نظر شاعران و در 64 صفحه می باشد و در آن به عرفان در شعر و نظر شاعران درباره عرفان پرداخته شده است و در ادامه مطلب قسمتی از متن آورده شده است:

دانلود - 6400 تومان
 

موضوع : انواع آرایه های ادبی

تعداد صفحات : 28

این مطلب در مورد انواع آرایه های ادبی و در 28 صفحه می باشد و در آن به انواع آرایه های ادبی پرداخته شده است و در ادامه مطلب قسمتی از متن آورده شده است:

دانلود - 2800 تومان
 

موضوع : تاریخ زبان فارسی از آغاز تا اسلام

تعداد صفحات : 73

این مطلب در مورد تاریخ زبان فارسی از آغاز تا اسلام و در 73 صفحه می باشد و در آن به زبان فارسی و تاریخچه آن از آغاز تا اسلام پرداخته شده است و در ادامه مطلب قسمتی از متن آورده شده است:

دانلود - 7300 تومان
 

موضوع : ویژگی زبان پارسی

تعداد صفحات : 29

این مطلب در مورد ویژگی زبان پارسی و در 29 صفحه می باشد و در آن به زبان پارسی و ویژگی های آن پرداخته شده است و در ادامه مطلب قسمتی از متن آورده شده است:

دانلود - 2900 تومان
 

موضوع : شيوه هاي ترويج فرهنگ مطالعه بين قشرهاي مختلف مردم

تعداد صفحه : 24

مطلب  مورد نظر با موضوع «شيوه هاي ترويج فرهنگ مطالعه بين قشرهاي مختلف مردم» و در 24 صفحه تنظیم شده است و در آن به روش های ترویج فرهنگ مطالعه پرداخته شده است و  قسمتی از متن در ادامه مطلب آورده شده است:

دانلود - 2400 تومان
 

درس فارسی یکی از درس های به ظاهر ساده است اما در عین سادگی پر از مطالب مهم و پیچیده می باشد که باعث می شود دانش آموز در تست ها دچار اشتباه شود . این جزوه می تواند راهگشای مفیدی برای معلمین و دانش آموزان باشد

دانلود - 5000 تومان
 

:: موضوعات مرتبط: آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: کتاب , کتاب های برتر ,