پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دولت بهار مسدود شد
نوشته شده در سه شنبه 7 خرداد 1392
بازدید : 448
نویسنده : حسین
 
سایت دولت بهار، به عنوان پایگاه اطلاع رسانی دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان مهندس مشایی فعالیت می کرد.
 
 

شبکه ایران / ساعاتی قبل سایت دولت بهار، به دستور کمیته فیلترینگ مسدود شد.
دولت بهار، به عنوان پایگاه اطلاع رسانی دفتر هماهنگی ستادهای مردمی حامیان مهندس مشایی فعالیت کرده و صرفا اخبار رسمی مهندس مشایی را باز نشر می کند.
کمیته  فیلترینگ درباره علت مسدود شدن دولت بهار توضیحی ارائه نکرده است.
دولت بهار، نهمین سایتی است که در موج جدید برخورد با سایت های حامی رئیس جمهور و مهندس مشایی مسدود شده است.
پیش از این، سایت های معیارنیوز، روشنایی، بهارنا، بهارآنلاین، برداشت نیوز، امتداد مهر، تفکر ایمانی، آرمانشهر و وبلاگ حجت الاسلام والمسلمین شفیعی کیا دچار فیلترینگ شده بودند.


:: موضوعات مرتبط: جامعه , سیاست , ,
:: برچسب‌ها: فيلتر شدن سايت دولت بهار , دولت بهار هم فيلتر شد , سايتهاي حامي دولت فيلتر مي شوند ,



بازدید : 433
نویسنده : حسین
 
در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام شاخص‌های موضوعی، دانشمندان، نشریات، کشورها و دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی سنجش می‌شود و اطلاعات قابل توجه‌ای ارائه می‌شود که نشاندهنده قابلیت استنادی بودن هر کدام از این شاخصه‌ها است.
 
 

شبکه ایران /  رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: توجه دولتهای خدمتگزار نهم و دهم باعث رشد چشمگیر علم پژوهی و ارتقا ایران اسلامی به رتبه نخست تولید علم در منطقه شد.

'جعفر مهراد' در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در سمنان افزود: در 10 سال گذشته رشد کمی و کیفی آموزش عالی در کشور بسیار قابل توجه بوده و باعث شده ایران پله‌ های پیشرفت علمی در بین کشورهای اسلامی و جهان را به سرعت طی کند.
وی ادامه داد: رشد ایران اسلامی در این سالها موجب شد کشور در رتبه نخست پیشرفت علمی در منطقه قرار گیرد و از ترکیه که چندین سال در مقام نخست قرار داشت جلو بزند.
رییس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اظهار داشت: در سالهای 2011 و 2012 میلادی دانشمندان ایران اسلامی 27 هزار مقاله در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به ثبت رساندند که در تاریخ علمی ایران اسلامی بی ‌سابقه است.
مهراد با اشاره به نمایه شدن 37 هزار مقاله از ایران در پایگاه معتبر علمی اسکپوس در سال 2012 میلادی افزود: ایران اسلامی با این پیشرفتهای علمی هم ‌اکنون در رتبه 16 تولید علم جهان قرار دارد.
وی همچنین گفت: 57 کشور جهان اسلام در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام عضویت دارند و ایجاد ارتباط برای تبادل مسائل علمی، دانشجو، استاد دانشگاه و تامین مالی برخی از پروژه‌های علمی و پژوهشی از وظایف این پایگاه محسوب می‌شود.

71 هزار و 500 مقاله از ایران در سه پایگاه معتبر علمی جهان نمایه شد
 رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: 71 هزار و 500 مقاله غیرتکراری از دانشمندان ایران اسلامی سال گذشته میلادی در سه پایگاه معتبر علمی آی اس آی، اسکپوس و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی، اس، سی) نمایه شده است.

'جعفر مهراد' اظهار داشت: از این تعداد 25 هزار مقاله در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و بقیه در دو پایگاه معتبر علمی دیگر نمایه شد و در مجموع نشاندهنده پیشرفت علمی ایران همگام با جهان است.
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام سازمانی تحت پوشش سازمان کنفرانس اسلامی و سومین پایگاه معتبر علمی جهان پس از آی، اس، آی آمریکا و اسکپوس هلند در نمایه کردن مقاله‌های قابل استناد است و مرکز این پایگاه در ایران در شهر شیراز واقع شده است.
وی با بیان اینکه 59 درصد از کل تولید علم کشور در دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده است، افزود: 5/30 درصد نیز در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 5/10 درصد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور تولید شده است.
وی با بیان اینکه یک هزار و 119 عنوان نشریه عربی زبان در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه می‌شود، خاطرنشان کرد: یک هزار و 700 نشریه از کل کشورهای اسلامی و یک هزار و 130 عنوان نشریه معتبر فارسی زبان که از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای رتبه‌ هستند در این پایگاه نمایه می‌شوند.
وی از نمایه شدن 470 عنوان نشریه به سایر زبان‌ها همانند اردو، کردی، فرانسوی، مالزیایی و ... در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام خبر داد و اظهار داشت: در مجموع چهار هزار نشریه در این پایگاه نمایه و مورد استفاده دانشمندان جهان اسلامی قرار می‌گیرد.
مهراد با اشاره به تحت پوشش بودن 75 کشور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، اضافه کرد: ‌تسهیلات و امکاناتی که از طریق این پایگاه در اختیار دانشمندان قرار می‌گیرد نقش مهمی در پیشبرد فعالیت‌های معتبر علمی دارد.
وی یادآور شد: در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام شاخص‌های موضوعی، دانشمندان، نشریات، کشورها و دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی سنجش می‌شود و اطلاعات قابل توجه‌ای ارائه می‌شود که نشاندهنده قابلیت استنادی بودن هر کدام از این شاخصه‌ها است.
رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام کمک مالی این پایگاه به اجرای طرح‌های مهم علمی و پژوهشی، چاپ نشریات معتبر دانشگاه‌ها، ایجاد ارتباط بین واحدهای علمی و دانشگاه‌های مهم جهان اسلام و ... را از مهمترین اهداف ایجاد این پایگاه عنوان کرد.


:: موضوعات مرتبط: جامعه , احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: توليد عيم , ايران اسلامي , ايران و توليد علم , ميزان توليد عيم در ايران , رتبه تولبد علم ايران در جهان ,



بازدید : 535
نویسنده : حسین

 

محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: ما هستیم و تازه کار ما آغاز شده است و اندیشه بهار و خود بهار چیزی نیست که کسی بتواند با پایمال کردن یک جوانه آن را از بین ببرد.
 
 

شبکه ایران / رییس جمهور کشورمان که در آیین اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی و عکس بهار در سالن اجلاس سران حضور یافته بود و برخلاف برخی خبرها، اسفندیار رحیم‌مشایی او را در این برنامه همراهی نمی‌کرد، با بیان اینکه "متاسفانه جای مرد بهاری خالی است، اما حوصله کنید"، اظهار کرد: آقای عزیزی در همین جلسه به من گفت که "باشید" من در پاسخ به او گفتم که ما هستیم، همه هستیم، تازه کار ما آغاز شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: اندیشه بهار و خود بهار چیزی نیست که کسی بتواند با پایمال کردن یک جوانه آن را از بین ببرد. گاهی جوانه حتی از زیر آسفالت‌هایی که روی آنها غلطک زده‌اند باز خود را نشان داده است.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه "این وعده خداست که کسی که با عشق به بهار زندگی می‌کند، بهار حقیقی را در آغوش خواهد کشید"، گفت: در آغاز راهیم، یک راه پرافتخار و سرتاسر پیروزی در راه است. اندیشه بهار هرگز طعم شکست را نخواهد چشید، پیروزی در ذات اندیشه بهاری است.
رییس‌جمهور همچنین افزود: اصل حضور انسان در این عالم و انگیزه او رسیدن به بهار و برپا کردن یک زندگی بهاری است. آمدن ما برای برپا کردن بهار است. تمرکز فعالیت شیطان در طول تاریخ از بین بردن یاد و نام بهار و عشق به بهار بوده است. اگر عشق و امید به برپایی بهار وجود نداشته باشد زندگی و حرکت بی‌معناست.
وی با بیان اینکه "اگر شیطان از کسی امید به بهار را بستاند حیات را از او ستانده است"، اظهار کرد: ملت ایران اولین ملتی بوده که حقیقت بهار را شناخته و هزاران سال برای رسیدن به آن زندگی کرده است و هر سال با آن تجدید میثاق می‌کند.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: دشمنان بهار در طول تاریخ در برابر ملت ایران ایستاده‌اند و در فرازهای گوناگون تلاش کرده‌اند اندیشه بهار را از ما سلب کنند اما از پس صدها و هزاران حادثه آنچه رفته است دشمن بوده‌اند و آنچه مانده ملت ایران و ملت ایران تا آخر خواهد بود و بهار حقیقی را در همه هستی برپا خواهد کرد.
رییس‌جمهور در ادامه صحبتهای خود گفت: در این مراسم جمعی از دوستان بهار و عاشقان بهار دور هم جمع شده‌اند ولی متاسفانه جای یکی از عاشقان حقیقی بهار و مرد همیشه بهاری ایران خالی است.
بنا بر این گزارش احمدی‌نژاد در پایان سخنرانی خود این شعر را قرائت کرد: ما از تبار رستم و فرهاد و آرشیم / واندر شرار فتنه آخر سیاوشیم / در ااتهاب رؤیت آن مهر آخرین / در مجمر سپیده سپندی بر آتشیم. 
 

لینک دانلود فیلم


:: موضوعات مرتبط: جامعه , سیاست , احمدی دلاور , آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: فيلم بهاري , يهار , گفتمان بهار ,



بازدید : 529
نویسنده : حسین




شبکه ایران / حجت الاسلام بهمن شریف زاده روز گذشته در جمع حامیان مهندس مشایی سخنان مهمی را بیان کرد که متن کامل آن در ادامه آمده است:

سلام بر شیرزن کربلا که در صحنه برترین مصیبت ها فرمود: «جز زیبایی ندیدم» .
برادران و خواهران گرامی پیوسته از تکلیف و وظیفه امروز حامیان دولت پرسیدند به اختصار به پاسخ این پرسش اشاره ای خواهم کرد. از زینب کبری(س) آغاز کردم تا نخستین تکلیف را که تکلیف دل من و شماست، از کلام حضرتش اتخاذ کنیم. من به دو سنخ تکلیف اشاره می کنم:
1-تکلیف دل که اصل و اساس است؛
2- تکلیف رفتار.

حضرت زینب (س) تکلیف دل را مشخص کرد؛ ایشان فرمود: «ما رأیت الا جمیلا»؛ جز زیبایی ندیدم این گفتار از این موضوع حکایت می کند که اهل حق نگاهی زیرپوستی و عمیق دارند؛ یعنی زیرپوست وقایع را می بینند و نگاه سطحی ندارند. شما پیوسته از امید و امیدواری سخن گفتید و سؤال کردید که امید داشته باشیم یا خیر؛ من می خواهم به صراحت خدمت شما عرض کنم که امید را بر اخبار پی ریزی نکنید. زمانی که امید را بر اخبار بنا کنیم، پیوسته منتظریم خبری درباره تأیید صلاحیت بشنویم و به هر فردی که می رسیم از خبری می پرسیم. ما باید امیدمان را بر مبانی اعتقادی و اساس و اصل باورهایمان بنا کنیم. پی ریزی امید بر ظاهر واقعه کربلا نبود، ظاهر واقعه که مصیبت بریده شدن گلوی سیدالشهداء (ع) و به زمین افتادن امام حق بود، امید حضرت زینب (س) نه بر سطح و ظاهر؛ بلکه بر زیر پوست و عمق این واقعه پی ریزی شده بود. همان عمقی که نجات اسلام، وابسته به آن بود. حال باید دید که زیرپوست واقعه ما چیست.

فرایند جهان رو به روشنایی است
جناب مهندس مشایی و دکتر احمدی نژاد فرمودند در رسیدن به واژه بهار، لطف خدا شامل حال ما شد. گفتمان بهار آن مبنا و اصلی است که ما باید امید خود را بر آن پی ریزی کنیم. بنده دو شب پیش در کنار دکتر از ایشان پرسیدم: آیا فرجی می شود؟ ایشان فرمودند: فرج، فرج حجت خداست و اینها همه بهانه است. گفتمان بهار باید درک شود. جناب آقای احمدی نژاد این واژه را بازخوانی کردند. بازخوانی، معنا، هدف و انگیزه دارد. ممکن است گفته شود که صحبت درباره امام زمان (عج) و انتظار بسیار بوده و هست و فرمایش رئیس جمهور حرف جدیدی نیست؛ اما با کمی دقت متوجه می شوید که بین گفتمان بهار با سخن گفتن دیگران از انتظار تفاوت عمیقی وجود دارد. این همان مبنایی است که باید امیدمان را بر آن پی ریزی کنیم.

در تفکر دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی فرآیند جهان رو به روشنایی است. زمانی جناب مهندس مشایی به بنده فرمود: فلان فردکه ظاهراً نماینده تفکر جماعت پایداری است، وقتی درباره سیرجهان و مهدویت بحث می کردیم، می گفت دنیا رو به تاریکی می رود؛ یعنی فرآیند دنیا رو به تاریکی است و مردم و همه امور هر روز بد و بدتر می شوند. جناب مهندس می گفت به او گفتم: اگر همه بد و بدتر می شوند، چه کسی امام زمان(عج) را می خواهد و چه کسی این حضرت را خواهد خواست؟! اگر همه بد شوند و کسی امام زمان(عج) را نخواهد، ایشان برای چه ظهور کنند؟ علت غیبت حضرت مهدی(عج) این بوده است که مردم شایستگی ایشان را نداشتند؛ حال اگر حرکت جهان رو به بدتر شدن باشد و مردم پیوسته سقوط کنند، علت غیبت تشدید، تحکیم و تثبیت می شود؛ در این صورت حضرت(عج) برای چه باید ظهور کند؟!
توصیه احمدی نژاد و مشایی به حامیان
گفتمان بهار، تفکر حرکت جهان رو به روشنایی است. آن کسی که باور داشته باشد فرآیند حرکت جهان رو به روشنایی است، امیدوار می شود و هرچه که رخ دهد امید خود را از دست نمی دهد. این معنای صحبت آن شب دکتر احمدی نژاد است که بهار شکست نخواهد خورد و در ذات آن شکست وجود ندارد. پیش از بیان توصیه رفتاری، باید نسبت به قلب شما توصیه کنم؛ توصیه دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی نسبت به قلب شما این است که امیدتان را بر خبر پی ریزی نکنید؛ بلکه مبنای آن را گفتمان بهار قرار دهید و امیدتان را بر همان مبنا بنا کنید.

گفتمان بهار همان گفتمان انقلاب اسلامی است؛ اما می خواهم خدمت شما نکته ای را تذکر دهم؛ چون سؤال شد که آیا تفاوتی میان گفتمان ما با گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد یا خیر. آیا مذهب جعفری با دین محمدی (ص) تفاوتی دارد یا خیر؟
ما معتقدیم مذهب جعفری همان تفکر و دین رسول خدا (ص) است؛ اما ممکن است این پرسش مطرح شود که پس چرا این نام مطرح می شود؟ دوستان بدانید هر نام نوین و اندیشه والایی که به وجود می آید در گذر زمان توسط برخی مدعیان اهل نفاق مصادره می شود. شنیدید مهندس مشایی در بحث پایان اسلام گرایی چه گفت؟ ایشان گفت: کدام اسلام؟ اسلامی که مصادره شده است؟ وهابیون می گویند: اسلام. سلفی گری می گوید: اسلام، پیش از بروز و ظهور امام صادق(ع) هم همه می گفتند اسلام. اسلامی صحیح، یعنی مذهب جعفری چگونه باید معرفی شود؟ یعنی در میان قرائت های گوناگون از اسلام، قرائت صحیح، قرائت جعفربن محمد (ع) است. در طی سی و پنج سالی که از عمر گفتمان انقلاب اسلامی می گذرد چه بسیار مدعیانی که تلاش کرده اند با قرائت خویش از راه امام خمینی (ره)، این گفتمان را به نفع خویش مصادره کنند؛ آیا تعداد آنها کم بودند؟! امروز از گفتمان بهار سخن می گوییم که قرائتی صحیح از گفتمان انقلاب اسلامی است؛ چون امام (ره) انقلابی را ایجاد کرد که آرمان و غایت او مهدی(ع) بود و گفتمانی را مطرح نمود که رو به روشنایی داشت و حرکت جهان را رو به روشنایی می دید نه رو به تاریکی. دقت کنید اگر گفتمان بهار را درک و به خوبی باور نکنیم، مبنایی برای امیدواری نداریم. تکلیف دل ما امیدواری است؛ اما امیدواری باید بر مبنا استوار شود نه بر خبر. آن مبنا گفتمان بهار است. این همان عنایتی است که جناب دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی گفتند شامل حال ما شد. این دو بزرگوار فرمودند: خدا به ما لطف کرد که واژه بهار را در گویشمان قرار داد و به ذهنمان آورد.

حال پرسش این است که تکلیف رفتار چیست و چه باید بکنیم؟ تکلیف دل بالاتر از تکلیف رفتار است؛ اگر دلی امیدوار نداشته باشیم، حرکت ادامه پیدا نمی کند. اگر می خواهید حرکت را ادامه بدهید، باید بهاری شوید. توصیه موکد جناب آقای احمدی نژاد و مهندس مشایی این است که بهاری بشویم. بهاری شدن به معنای آن است که گفتمان بهار را باور کنیم. باید این گفتمان در وجودمان شکل بگیرد. گفتمان بهار همان حکایت زینب کبری (س) است: «ما رأیت الا جمیلا»؛ جز زیبایی چیزی ندیدم؛ اما چه باید بکنیم؟ در موضوع رفتار چه تکلیفی داریم؟ تکلیف ما ولایتمداری است. اتفاقاً ولایتمداری هم از آن واژگانی است که 35 سال از عمرش می گذرد و توسط برخی از مدعیان مصادره شده است و به همین دلیل باید تبیین شود که ولایتمداری چیست؟ رهبر معظم انقلاب حفظه الله جناب آقای احمدی نژاد را معیاری نسبی برای انتخاب ساختند. معنای این حرف چیست؟ ایشان فرمودند: دولت بعدی باید همه نقاط مثبت این دولت را داشته باشد و از نقاط ضعف آن به دور باشد.

در مصاحبه با یکی از روزنامه ها (نام آن روزنامه را به یاد نمی آورم) از من سؤال شد: این مسئله مگر در دولت های قبلی صادق نبوده است که آقا در این برهه از زمان این موضوع را بیان فرمودند؟ گفتند: حتماً صادق بوده است. در اصل حکم عقل است که دولت بعدی باید بهتر از دولت قبلی باشد و گام بعدی باید بهتر از قبلی باشد؛ اما این حکم مطلق است و مقید و زمانمند نیست. تأکید و تصریح آقا بر این حکم عقل، درباره دولت احمدی نژاد به معنای این است که من گفتمان احمدی نژاد را می خواهم؛ به عبارت دیگر منظور ایشان این است که من این گفتمان را می پسندم. بنابراین باید معیار رهبری را برای مردم بازگو و تبیین کنید. زمان چندانی از بیان این کلام نگذشته (حدود دو ماه بیشتر نیست که ایشان این موضوع را بیان فرمودند) و بنابر این فرمایش ایشان هنوز تازه است. مطالبه معقول مطالبه ای است که معیار رهبر معظم انقلاب را جویا شود. ایشان گفتمان دکتر احمدی نژاد را می خواهد؛ چون فرمودند دولت بعدی باید همه نقاط مثبت دولت احمدی نژاد را داشته باشد. چه نقاطی از نگاه ایشان مثبت است؟ برای پاسخ به این پرسش باید به فرمایش های معظم له مراجعه کرد. احیای ارزش های انقلاب، احیای گفتمان امام(ره) و آن چه ما از حضرت امام(ره) آموختیم همه در فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به این دولت است. البته این در بحث از ارزش هاست.

چرا هر کس جز احمدی نژاد؟
 ایشان درباره خدمات بسیار دولت سخن گفته اند؛ مسکن مهر، سهام عدالت، هدفمندی یارانه ها و... در سخنان ایشان نقاط مثبت دولت آقای احمدی نژاد به شمار آمده اند. مقام معظم رهبری تک تک این نقاط مثبت را برشمرده و سپس فرموده اند دولت بعدی باید نقاط مثبت این دولت را داشته باشد؛ یعنی احمدی نژاد معیار است. حالا چرا می گوییم تبیین کنید؟ چون تبیین مهم است. اگر نفس کلام رهبر را در این زمینه تبیین کنید، مسائل بسیاری روشن می شود. در برابر آنچه رهبر فرموده است می بینید گفتمانی قرار گرفته است که از هشت سال پیش می گوید: هرکسی اداره دولت را در دست بگیرد جز آقای احمدی نژاد. این موضوع در کلام آقای هاشمی مطرح است که هرکسی باشد جز احمدی نژاد. ایشان از هشت سال پیش این گفتمان را مطرح کرده و امروز هم هنوز دارد آن را ادامه می دهد. با توجه به همین حساسیت امروز باید پرسید: احمدی نژاد کیست؟ یعنی احمدی نژاد امروز کیست؟ خودش گفت: احمدی نژاد مشایی است و مشایی احمدی نژاد؛ پس طبق گویش آقای هاشمی هرکسی باشد جز احمدی نژاد یعنی امروز هرکسی باشد جز مشایی. من می خواهم گفتمان رهبری برای مردم تبیین شود. گفتمان رهبری این است: من گفتمان احمدی نژاد را می خواهم؛ چون فرمودند: دولت بعدی باید همه نقاط مثبت این دولت را داشته باشد. گفتمان مقابل رهبری که بعداً می گویند: من ولایتمدار، چنین و چنان و تسلیم امر رهبریم، برخلاف واقعیت است، مصادره واژه ولایتمداری است؛ زیرا می گوید: هرکسی باشد جز احمدی نژاد؛ یعنی هرکسی باشد جز کسی که بخواهد خط احمدی نژاد را ادامه بدهد. این موضوع را باید برای مردم تبیین کرد؛ شما نیز همین کار را انجام دهید و آن را تبلیغ کنید. تبیین این فرمایش فعالیتی نیست که ما را دچار معضل سیاسی و امنیتی کند؛ چون کلام رهبری است که تبیین می شود و در نقطه مقابل همه حرکت ها برای این است که چنین اتفاقی نیفتد.

می خواهم نکته آخر را خدمتتان عرض کنم؛ برای این منظور که گفتمان احمدی نژاد فراموش شود تلاشی هم صورت می گیرد؛ این تلاش برای انتساب برخی از تأیید صلاحیت شدگان به جناب دکتر احمدی نژاد است. من می خواهم این موضوع را هم تبیین کنید که چنین انتسابی باطل است. تفکر هیچ فردی از این جمع احراز صلاحیت شده با تفکر احمدی نژاد تناسب ندارد. این حرکت غلطی است برای آرام کردن حامیان دولت جناب احمدی نژاد.

جناب احمدی نژاد چند حرکت کردند. پیش از این حرف ها این خط خوانده شده بود. بسیاری پرسیدند: چرا آقای احمدی نژاد با آقای مشایی وارد ستاد شدند؟ این سؤال را از آقای احمدی نژاد هم کردند. سیل حمله ها و هجمه ها به ایشان را شاهد بودید. نمی خواهم زیاد صحبت کنم و قصدم فقط آشکار شدن این نکته است که تکلیفی را هم برای ما معین می کند. آن روز اشاره کردم که در پس پرده آمدن جناب آقای احمدی نژاد با آقای مشایی حرف های ناگفته است. حرف های ناگفته ای برای باطل کردن یک فکر نادرست یا یک توطئه. توطئه چه بود که آقای احمدی نژاد با این حرکت باطلش کرد؟ پیش از این حرف ها ولوله افتاده بود که اگر آقای احمدی نژاد چوب خشک هم بگذارد مردم به آن رأی می دهند می دانید معنای این حرف چیست و با چه هدفی گفته می شد؟ هدف از بیان آن دوست داشتن آقای احمدی نژاد نبود؛ بلکه هدف این بود که فرد مورد نظر احمدی نژاد و کسی که ایشان تفکرش را منحصر در او می بیند در دید حامیان رئیس جمهوری مبهم شود. عده بسیاری برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

فقط مشایی
 اما پرسش این است که چرا بسیاری از آنها که با آقای احمدی نژاد بودند این کار را انجام دادند؟ در آن روز هم همین تلاش ادامه داشت تا فرد خاصی را به دکتر احمدی نژاد نسبت دهند؛ از همین رو رئیس جمهور آمد تا خط بطلانی بر این توطئه بکشد و نشان دهد که نظرشان منحصراً بر جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی است و هیچ فردی جز ایشان نمی تواند گفتمان بهار را ادامه دهد. آمدن ایشان ایثار بود، اما برای خنثی کردن توطئه یاد شده ضرورت داشت. متأسفانه الآن نیز بعضی ها دوباره دارند این توطئه را ادامه می دهند و برخی از جماعت احراز صلاحیت شده را به احمدی نژاد نسبت می دهند. آنچه مهم است تشریح نادرست بودن این نسبت است که نه خلاف امنیت است نه خلاف سیاست. نظر آقای احمدی نژاد منحصر در آقای مشایی است نه شخص دیگر؛ یعنی شخص دیگری خودش را به احمدی نژاد متصل نکند. اشتباه نکنید گفتمان بهاری فقط در آقای اسفندیار رحیم مشایی منحصر است. 
 


:: موضوعات مرتبط: جامعه , سیاست , احمدی دلاور , آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: گفتمان دولت , فيلترينگ سايت هاي حامي دولت , حامي , حامي دولت , طرفداران احمدي , مشايي , فيلتر شكن ,



سوريه انقلابي كه بود انقلابي كه نيست
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 488
نویسنده : حسین

حتما همتون ميدونيد حرامزاده هايي در سوريه كه توسط حرامزاده هاي حاكم بر كشورهاي بي بخار عربي ساپورت ميشن چه جناياتي بر عليه نسل بشر به جرم فقط به جرم شيعه بودن انجام دادن

 

 

 

عكس هاي +18 در ادامه مطلب.......


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: سوريه , جنايات وهابي ها ,